Saturday, March 6, 2010

'TOUR de TAHFIZ' @ UKM Bangi

SUBHANALLAH, ALHAMDULILLAH, LA ILAHA ILLALLAH, ALLAHU AKBAR..

buat semua peminat2ku, ku pohon ribuan kemaafan krn lewat mengupdate blog..maklumlah, jadual saya agak update 2- utk mengecewakn anda se3 bln ni..Tapi itu tidak brmkna saya melupakan kamu & tiada niat utk mengecewakan mana2 pihak..


Baik, kali ni saya ingin menceritakn ttg konsert saya tak lain tak bukan, konsert 'TOUR de TAHFIZ' yg telah diadakan di UKM Bangi pd 26 Februari yg lpas..Alhmdulillah, smuanya brjalan dgn lancar..

Konsert kali ini saya tidak berseorngan...saya yakin, anda semua pasti bleh agk siapa yg setia menemani saya kalau bkn hezry...mmg btul..tp kami bkn brdua shja, tapi saya juga mmbwa tntera2 saya,hehe...anak2 & isteri

Kami bertolak sekitar jam 6 ptg dlm keadaan hujan yg lebat..mngkin itu adalah hujan rahmat,insya Allah..dan kmi tiba di UKM sblum mhgrib...setibanya di sana, kami trus sholat mghrib di masjid UKM..
Selps sholat, kami trus menuju ke tapak konsert iaitu di pdg pavillion...kali ini konsert akn diserikn lg dgn persmbahan drpd INHEART, NICE, FITRI ex-UNIC, & juga NICE yg telah 3 kali mnyrtai konsert ku ini...Masya Allah prsmbhan mereka smuanya mantop2 belaka...trima kasih adik2 ku krn sudi mnyumbangkan bbrp buah lagu..
Konsert brkhir sekitar jam 12 tgh mlm...hmm tapi saya, hezry, & klrga tak terus pulang ke rumah, tapi kami akn brtolak ke pontian utk prgram strusnya...dan itu akn saya critakan kmdian ye...

wassalam...

4 comments:

  1. SALAM...
    ABG NAZREY...TAK ADA PIC KE KONSERT DI UKM?
    HEEEEEEEEEEE

    ReplyDelete
  2. huhu.....terlepas pandang lak...gambar-gambar akan di isi kemudian...huhuh....cantik...:D

    ReplyDelete
  3. moga berjaya.. kami anak-anak borneo di Universiti Malaya pasti akan mengikut jejak langkah Rasulullah dalam memperluas dakwah terutama SABAH yg mampu di suburkan dengan dakwah..

    TAKBIR!!!!

    ReplyDelete
  4. Saya ada terdengar yang ustaz Nazrey memerlukan lagu nasyid baru dan saya berminat untuk menyumbangkannya. Saya pernah menjadi pencipta nasyid bersama Idrus Saidi, pemuzik & pencipta lagu nasyid terkenal tahun 70-80-an. Sila hubungi saya (Pak Midon) di 014-3227158 atau email kepada saya di hamidonbahari@yahoo.com. Terima kasih.
    p/s: menyampaikan bagi pihak ayah saya.

    ReplyDelete