Tuesday, March 23, 2010

BMI, here we come!!!

Bismillahirrahmanirrahim...Aslmkum buat semua pmnatku..trima kasih krn sudi membaca blogku yg tak sbrp ni...moga dgn blog ni akan mmbuatkan anda semua tau dan fhm ttg prjuangan dan prkmbangan saya..sblm ni saya brceritakan ttg konsert 'Tour de Tahfiz' di UTM Skudai,kali ni saya nk cerita pula ttg konsert yg sama, cuma di tmpat yg berbeza iaitu di BMI Gombak, bersebelahan UIA...Masya Allah, diam tak diam, ini merupakan konsert tour ku yg ke-7..Alhmdulillah, sgl puji bg Allah krn DIA lah yg menentukan smua ini..Trima kasih juga ingin ku ucapkan pd hezry yg mnjadi tulang blkng ku atas sgl usaha ni..

Sperti biasa, konsert 'Tour de Tahfiz' mmg brmula mlm, di mana2 IPT skalipun..jadi saya bertolak dari rumah sekitar slps mghrib bersama isteri dan anak2...Pd mulanya hezry tak berancang utk pergi,krn sgt sbuk dgn krja2nya namun krn rasa smgt juang yg kuat utk mmbntu abgnya ni, dia dtg jugak dari UIA..Alhmdulillah, dgn adanya pmbntu sdikit sbyk melancarkan sglnya..

Konsert kali ni saya mnjmput 2 artis iaitu adik2 ku yg prnh brjuang bersama2 ku iaitu kmpulan NOWSEEHEART dan sterusnya kmpulan yg plg byk mnyrtai konsert tour ku ini, tak lain tak bkn, ALGEBRA..kmpulan algebra mmbuka tirai dan mereka mmbawakan 3 buah lagu...mcm biasalah, pljr2 wanita mmg suka kmpulan ni disebabkan bbrp prkara trtntu,hehehe..diikuti pula kmpulan nowseeheart yg smmgnya otai..sudah lamanya rasanya tak tgk mereka buat prsmbahan..trma kasih krn sudi mnyumbangkan lagu2 anda yg semmgnya mantop2 belaka..

Haa..kali ni giliran saya pula...sperti biasa, pastiu ada tyngan video tahfiz dan sajak..kali ni ada kelainan sdikit...buat pertama kalinya dlm konsert 'Tour de Tahfiz' saya mnjemput hezry utk naik dan brnyanyi bersama2 saya...sblm ni kalau ada pun di konsert2 biasa je..Kami mmbawakan lagu secerah pawarna...emm nk komen apa ye? hehe..mklumlah dah biasa dgr dia nyanyi, jadi tak tau nk komen apa...saya serahkn pd pljr BMI lah utk mnilainya,hehe...Saya juga mmbawakan sebuah lagu lama, tak lain tak bukan, lagu 'Sesungguhnya'..diiringi oleh kmpulan algebra yg memainkan instrument dgn ckup hebat dan mantop..trima kasih adik2 ku..jgn risau, kita akn buat prsmbhan bersama lg..

Setelah semuanya selesai, saya dibawa mnjamu selera bersama dgn algebra..kmpulan nowseeheart dan pulang lbh awal krn ada urusan..Alhmdulillah, sglnya brjalan dgn baik dan jutaan trima kasih buat semua komitee BMI di atas sglnya..

2 comments:

  1. trime kseh sbb sudi dtg bmi..:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt...
    Persembahan us Nazri haritu mmg mantOp :X
    Semoga us akan terus tabah dalam memperjuangkan & menaikkan martabat Islam di muka bumi milik-Nya...
    Kepada Hezry, thanks sbb luangkan ms utk join us Nazri. Suara ble la :p (joking~~ suara sedap...)
    Actually msg yg nak disampaikan tu yg lebih penting... :))

    ReplyDelete