Thursday, January 21, 2010

'Tour de Tahfiz' LAGI!!!

Alhamdulillah,Alhamdulillah,Alhamdulillah...bersyukur ke hadrat Allah swt yg tdk trhngga krn konsert ku 'Tour de Tahfiz' dpt dijayakan dgn smprnanya buat kali yg KE-3 di UDM (kampus KUSZA) pd 18 januari yg lalu..

Sprti biasa prjalananku ditemani oleh adikku hezry yg setia mmbantuku...trima kasih abg ucapkn..Tapi kali ni kami bkn berdua, tetapi berempat krn kami ditemani oleh 2 anggota kmpuilan ALGEBRA iaitu Ahnaf dan Hafiz..Lbh meriah lah gamaknya,hehe..

Kami bertolak lbh kurng jam 10.30 pg dari stesen mnyk di karak highway krn di situ kami mngisi myk dan brsarapan pg..spjg prjalanan keretaku dipndu oleh hezry krn saya hndak berehat scukupnya utk prsmbahan mlm nnti..

Alhmdulillah,lbh kurng pkul 3 ptg, kami tiba di UDM dan brjmpa dgn shbtku Hafizi yg mmbwa kami ke blik tetamu..Masya Allah kami berasa ckup selesa dan mkn tgh hari pun sedap sgt,hehehe...trima kasih buat komitee di UDM..di blik pnginapan kami berehat dan menunaikan sholat..

lnh kurng jam 5.30 ptg hafizi mmbawa kami ke booth jualan tiket utk bertemu pljr2 yg ingin mmbeli tiket...sempat juga saya meltakkan tandatangan di tiket dan bergmbr dgn pmnat2..selesai di booth, kami ke dewan utk sound check dan balik smula ke blik utk bersiap2

Akhirnya mlm yg dinanti telah tiba..kami tiba di dewan lbh kurng jam 8.30 mlm..Masya Allah sambutan ckup hebat, mmg rmai yg hadir pd mlm tersebut..Persembahan dimulakan oleh pljr2 UDM sndiri..trhibur jgk saya dibuatnya..syabas!! sterusnya prsmbahan dteruskan lg oleh kmpulan Brotherz..mmg mantop, maklumlah org otai,hehe..diikuti pula oleh kmpulan Algebra yg smmgnya hebat, dan slpas itu prsembahan oleh kmpulan Assaufee..ksemua prsmbahan mereka mmg hebat dan sgt2 mmeuaskan..tahniah adik2 ku..



Seperti biasa saya mmbuat prsmbahan terakhir dgn 5 buah lagu dan 2 drpdnya adalah lagu2 knangan iaitu lagu 'Sesungguhnya dan Iman Mutiara'..sorakan agak gamat krn ramai yg merindui utk mndgr saya mmbawakan lagu2 Raihan..tersentuh juga hati apbila mmbawakan lagu2 yg smemangnya mmberi nyk kenangan manis pdku..sperti biasa juga, video tahfiz saya tnjukkan kerana smmgnya itulah tujuan sgla prjuangan ini iaitu bg mmbngunkan kompleks Tahfiz Bayu Syahadah..

Lbh kurg jam 11.30 mlm konsert berakhir dan smua artis smpt mnjamu selera serta brgmbr dgn pmnat2...kami tidak trus pulang mlm tu, tetapi kami pulng pd keesokn harinya krn agak letih pd mllm itu...Terima kasih skali lg diucapkan smua yg hadir dan telah menderma, bgitu juga kpd smua komitee UDM..hnya Allah yg mmpu mmbalas jasa anda smua..




No comments:

Post a Comment