Sunday, January 17, 2010

Konsert 'TOUR' ku yg ke-2

Alhamdulillah, segala puji bg Allah, tuhan sekalian Alam, kerana dgn keizinan-Nya konsert tour ku yg ke-2 telah berjalan dgn lancar semlm di KUIS..Masya Allah sambutannya agak hebat dan saya berasa sgt teruja dgn kehadiran peminat2..

Saya dan adikku hezry bertolak dari Damansara lbh kurng kam 6 ptg..perjalanan kami agk lancar dan kami terpaksa menempuh cuaca hujan yg saya yakin itu merupakan hujan berkat dari ALLAH..Setibanya kami di KUIS, saya terus brjumpa dgn syed dan mmbuat sound check..terima kasih syed krn sudi mnyumbang kepakaran PA system utk konsert yg ke 2 ini...smoga Allah mmberkatimu..selesai sound check kami mnunaikan sholat mghrib di masjid KUIS..


Selesai sholat saya dan hezry mengangkat brg utk diletakkan di booth kami..hehe mcm2 gelagat kami tempuh sewaktu hndak memasang bunting baru yg kami buat dan blum prnh dibuka,hehe...Selesai di booth kami menuju ke bilik bersalin..eh silap, bilik persalinan utk menukar pakaian, bgitu juga dng adikku hezry juga mmbawa baju spare..'like brother like brother',hehe..di blik persalinan saya berjmpa dgn shbt2 sperjuangan yg lain sprti kmpulan Hijjaz,All One,Algebra,Nice,Devotees dan lain2

Lbh kurang jam 8.30 mlm, persmbahan pun bermula dgn dibuka oleh kmpula Nahwan Nur..persembahan mereka mmg hebat..saya sndiri berasa bgtu kagum.,.tahniah adik2 ku. Persembahan sterusnya adalah dar All One diikuti oleh algebra,Nice dan yg lain..Terima Kasih yg tidak trhngga ku ucapkan kpd kalian semua krn sudi mnyumbangkan lagu..Hnya Allah yg mmpu mmbls jasa kalian..
Akhir skali giliran saya utk mmbuat persmbahan..saya mmbawakn 3 lagu iaitu, SALAM, SUARA HIDAYAH, dan SECERAH PAWANA sbg penutup...selain itu saya juga dpt menayangkan video tahfiz..Utk pnetahuan kalian smua, video tersebut adalah hasil kerja pelajar2 dari UIA Gombak,jurusan seni bina thn 3...Jasa kalian amat besar dan akan ku hargai smpai bila2..
Konsert tamat lbh kurng jam 11.30 mlm..Alhmdulillah smuanya berjalan dgn baik..saya ingin mengucapkan jutaan terma kasih kpd seleruh tenaga krja pljr2 KUIS kerana sudi menganjurkan konsert ku ini..

Setelah selesai saya smpat brmesra dan brgmbr dgn pminat2..setelah selesai saya dan hezry kemas2 brg dan bertolak pulang..Hezry yg bawa kereta dlm perjalanan pulang..sian adikku sorng ni, pnat...dlm perjalan, kami sempat singgah di kdai mamak utk mengisi perut smbil mngurngkan keletihan kami..hehe..
Insya Allah pejuangan kami akn diteruskan..semoga doa anda akn sntiasa bersama kami







No comments:

Post a Comment